CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Snag a button

Sila letakkan URL anda supaya mama boleh terjah...

Wednesday, September 23, 2009

SaTu HaRi Di aRi rAyE ...

Seperti kebiasaan, setiap kali raya mesti amik gambar kat studio...bukan apa saja ler utk kenangan, lagipon sedekah kat kedai gambar tu sket duit raya...hahahaha... theme kali ni, biru purple...so layan le!!!!


Gambar aku & org2 tersayang... hubby n anak2 comel aku yg dah besar pon...

Tgkla hero aku ni... jap jer dah besar kan, tp mcm biasala kalo amik kat studio ssh benor nk senyum, serius je muka dia...

Kakak plak aku tgk mcm budak sekolah dah...sedangkan baru 4 thn. Dlm gambar kot nmpk besar tp sbnrnya kecik molek jer mcm aku dulu2...chewahhh!!!

Inilah gambar yg paling bermakna sekali...pic aku dengan abg. 12 Syawal nanti genap usia perkahwinan kami yg ke 6 thn...syukur Alhamdulillah, walo ada pahit manis tp Allah masih beri kekuatan buat kami utk terus mengekalkan kebahagiaan umhtangga... doakan yg terbaik buat kami hingga ke akhir hayat yer!!!

2 comments:

Dayah said...

selamat hari raya kak ira,,saya mmg tunggu2 gambaq studio kak ira..dari 2007 lagi dok tengok..rajin sungguh no...

FaizAmYAirieL said...

selamat hari raye..wah tiap2 thn raye ade ambik gambar family kat studio..daku baru 1st time ambik thn ni..ehehee..itu pon berdarah nak bayo siap skali dgn frame hampir rm200...huhuhh..sane murah erk? siap leh ambik banyak2 post lagik...