CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Snag a button

Sila letakkan URL anda supaya mama boleh terjah...

Monday, May 11, 2009

PeNaNg - Part 2

Sambungan yg part 1 nyer... just layan jer lah gambar2 yg ade yer...


Amacam kawan2...comei tak mama n ensem tak ADIK mama??? Hehehe...tp muka mama skang chubby laa... bdn pon naik jugak tau. Tp kwn2 semua selalu kata slim...ckp ler selalu. Itu doa tu...best, best!!


Adik yg dok tgk laut... gayat gak bila naik feri yg tingkat atas ni... x mo nyer Zikry berdiri...asik berdukung dek babah jer...




Adik suka sgt dgn air milo, sebab mama dia pon suka... Kdg2 aku mmg bawa bekal air kotak milo nih..tp BF tetap jugak...


Pic ni nmpk ke"chubby"an mama kan??? kakak tu suka senyum ...tp kalo moody, jgn duk tegur laaa, boleh tahan gak angin dia..Moody pon hanya adik yg selalu buli...kakak mesti kalah ngn adik nyer.

Peace aunty2 semua!!! Bila nak jumpa kakak ni...


Zikry, muka ngantuk... kami makan kat tepi pantai ni...angin sepoi2 bahasa.

4 comments:

saveme_zero said...

alahai..baik nya adam dok dlm tu,bagus hahh

ai said...

sonoknye jenjalan...

MUMMY ILA said...

beso dah budak2 ni ye. sonok jalan2

ayuZack said...

kuwusss la hang iera...
ayu waktu naik feri tu kan kat tingkat atas tu po gayat gak tau ira... ermm dasarrr pengecut la katakan...