CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Snag a button

Sila letakkan URL anda supaya mama boleh terjah...

Tuesday, May 5, 2009

hAdiAh wAt aNAk-AnAk MaMa ... aLiA & aDaM

Mama dah dpt gaji bulan lepas nyer... so dah lama plan ngn babah nak belikan beskal ni utk anak2 mama. Dah survey merata tp disebabkan bajet...mama ngn babah tangguhkan dulu. Mula2 mama ingat nak buat hadiah sempena besday kakak yg ke-4 pd 20 May ni...tp mama ingat besday nnti mama belikan hadiah yg lain ler... Besday adik pon tak lama lagi 14 June, maybe kita leh sambut sama2 ngn besday mama 27 May...ehemmm sebab babah janji nak bawa kita semua pegi Langkawi, Insyaallah.

So beskal ni hadiah dari mama n babah wat kakak n adik... mama harap kakak n adik x gaduh2 berebut beskal dah. Yg ni kena kongsi sama2... kakak ler kena bawa adik kan???


Beskal pink colour... mmg pebret kaler kakak. Skang ni nak beli apapon nak kaler pink...so masa beli ni mama ngn babah x bawa pon dia...tp sbb tahu dia suka kaler ni so kami pon amik ler yg ini. Balik umah ... bukan main suka dia, terus cari cap mickey mama beli semalam..


Adik yg tak sampai kaki pon nak gak bawa beskal sendiri... pantang kakak turun jer, dia lak nak bawa... senyum lebor jer. Tapi adik x baper sehat ni...demam sket.


Kakak bawa adik yer...duduk elok2. Tengok babah dulu, senyuuuuummmmmmmm.


Dah la babah... kakak ngn adik nak jalan dah ni... Bila nak bawa ni, asik nak amik gambar jer...Jap lagi pon boleh posing...Ishhhhh!!!

10 comments:

ppb_ppkp said...

amboi..syoknya adik n kakak dapat beskal...so pink

*MaMa HeRdA* said...

waaa..warna pink..comel nyeee..

saveme_zero said...

alahai..comelnya dua badik ni..

Nur Syafawati said...

cute nyer anak2 ko kak ira!!nak2 pulak naik basikal pinky tu!!hahaha...elok je 2 beradik ni...bagus2..aku tetiba rase mcm nak anak sorang lagi lak..biar berkawan dina tu kat umah.kahhhhhhhh

el said...

haa aku pun nak beli satu kt anak aku gak..yelah beli yg leh bw penumpang eh..
sng skit..save budget..leh adik danish ikut sama..hahahaha

amboi sakan nak pi langkawi..ikuttttt

MUMMY ILA said...

akak..kurus la plak adik tu. dulu tembun je ila tgk. bestnye dpt basikal.. kakak leh bawak adik jalan2

iera_ayen said...

tq kengkawan... akk pon suka kaler pink tu..mcm sesuai jer dgn alia n adam tu.

sya...ko baru pasan ker anak2 aku cute miut...mcm mama dia ler..eheeeemmmmmmm...panjang jer ehem aku... so cepatlah kasi dina adik...nnti leh dina main sama2 ngn adik kan,dina???

fazilzura said...

sonok tul akak bwk adik dia jalan2 naik beskal pink

kirana@eja@ummikmal&irfan said...

nanti dah pindah umah baru...lagi sakan le kakak leh abwa adik2 pusing 1 umah..maklum le umah beso...ngeeeeeee

wendu sama kamoo la kakkk...

FaizAmYAirieL said...

pinkyy...comeynyee...