CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Snag a button

Sila letakkan URL anda supaya mama boleh terjah...

Thursday, March 25, 2010

Wanita Sarat Hampir Menemui Ajal...


Masa kemalangan ni sebenarnya aku, abg n anak2 mmg melalui jln ni...baru balik keje dan baru lepas amik Alia dr PASTI...aku yg memang penakut dan fobia setiap kali tgk kemalangan tetap nak jugak pandang arah kren..Ya Allah, aku menggeletar sbb nmpk kereta terperosok bwh kren...dan yg aku pasti, siapa jua yg ada dlm keta tu..dah pastinya x dpt diselamatkan. Memandangkan agak ngeri dan remuk teruk..

Tapi Allah Maha Besar, kekuasaan dia melindungi wanita yg sedang sarat ini...dgr cerita, kedua2nya selamat...Alhamdulillah tp aku tetap teringat sbb aku melihat..so kawan2, leh ler tgk pic2 yg aku letak kat sini yer...inipon aku terpaksa copy paste dr blog org len...



















3 comments:

A.I said...

kau ada kt tmpt tu ye?! isk...aku mmg kagom betol. ni sume kuasa Allah kan? panjang betol umur dia..huhuhu...

Nur Syafawati said...

subhanallah....mmg kuasa Allah..selamat dia..adui..seram tgk..pjg umur dia..Aminn

Fiza Nordin said...

subhanallah...panjang umur akak tu...klu tgkkan keadaan keretanya, mmg fikir2 dah de le...

tp akak tu mesti fobia pasni...