CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Snag a button

Sila letakkan URL anda supaya mama boleh terjah...

Monday, March 29, 2010

BukIt MeRaH LakEtoWn ReSorT

Ni kiranya 2nd time aku bercuti kat BMLR dlm masa sebulan... dan janji mama ngn babah nk bawak Alia sempena school holiday so aku ajak parents aku sekali join...ye lah, asik kat umah jer..sian lak aku tgk diaorang. Sesekali kene gak rehat2, baru release tension sket. Aku pon sbnrnya tension ngn keje dan terlalu memikirkan kesihatan aku skang... so kita enjoyyyy!!!! (slot Puteri)..hehehehe

Ni le my lovely parents...mak n abah bersama cucunda.

Tgk kakak tu ..bab posing serah kat dia...adik lak kalo soh senyum sampai pejam mata tu.


I like this picture...but don't like to see my body yg dh kembang dgn jayanya.



Muka aku yg agak penat berjalan2 di situ....



Adik n kakak dgn aksinya...




Adik x pandang kamer lak...


I love both of you and x lupe yg dlm pewot nih...


Tgk la cik abg aku pulun makan...bagus betoiii!! X rugi bawa mkn kat hotel...kah!!!


Mak ngn abah...mkn x byk pon. X sesuai kot dgn selera...


Kakak ni...tgk adik tu cool jer.


Ni dlm keta..mas on de way nak pegi sana.



Dik peluk mama...sweet sgt!!


Abah n adik dgn jersey Liverpool...kakak pon nk gak, nasib bek mama x beli utk mama..kalo tak utk dia pon kene.


Ehem..nmpk ke kete blkg tu, itu harta kedua aku lepas aku beli umah.., kiranya rezeki baby laa... Nmpk kan kembangnya aku...



Kesayangan mama...


Wan n tok...bersama cucu2 kesayangan



4 comments:

saveme_zero said...

seronok korang dpt berjln2. aku ni tah bila la nak berjln2..huhuhu

Anonymous said...

WAHHH bsh nye kak ira jalan2 sakan ..

sekali je penah g situ .. tu pun b4 ngndung ...

** kak , update my new blog key

el said...

wow kete baru umah baru syok abis..bila ko nk jemput aku g umah baru kau....ko ni ape lah yg heran ko kan peknen..surelah kembang sn sini..ish2

i am Naa... said...

memang best bmlr...missed the moment i have with my family there last year...