CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Snag a button

Sila letakkan URL anda supaya mama boleh terjah...

Wednesday, December 31, 2008

WaJaH-wAjAh PutErA MaMa...














Bila dah apdet pic kakak...mesti letak gak pic adik...sbb kakak dh tnya, mana gambar adik..mama??? Mama perasan sgt muka adik cepat berubah tp mmg cool jer dia ni... tp nmpk sgt badan dia susut pas setahun aritu...asyik demam jer...ada aritu demam panas gak tp x ler sampai admit...syukur sgt2...

Adik betoi2 manja ngn mama... kalo kat rumah, kt mana mama duduk mesti dia akan dok atas riba... kalo tgh lipat baju ker, dia pon sama naik lipat baju...kakak plak tolong simpan....(baju dia jer...hehehehe) x pe laaaa.., menolong gak nmpk gaya tu...

Tp kadang2 mama bengang ngn adik bila time mama nak masak...masa tu ler nak soh dukung, geram jer...dah tarik2 suar mama, siap nangis berguling2 ats lantai selagi x angkat... bila dpt dukung bkn main peluk jer.... memang le anak teruna mama ni manja... sooooooo, mcm mana nak bg adik ni??? boleh ker??? mama ni tingin nak bb gurl ni...hahaha

1 comments:

ai said...

MMG SAH ENCEM ANAK KAU NI ALIA OOOOIIIIII...

~eleh, buat jelah anak tu..nnt esok berubah le dia. tau nk dapat adik..;P