CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Snag a button

Sila letakkan URL anda supaya mama boleh terjah...

Monday, June 15, 2009

Epi BesDaY HeRo MaMa... AdaM zIkrY

Hepi Besday to You...Hepi Besday to You...Hepi Besday Muhammad Adam Zikry... Hepi Besday to You.... Moga jadi anak yg Soleh...panjang umur n murah rezeki kamu... Mama bangga punye anak2 mama yg selalu menjadi kekuatan buat mama... wpon kita hanya hidup sederhana, tp kita semua bahagia. Moga kebahagiaan hari ni menjadi milik kita buat selamanya...Aminnn!!!

Mama nk paste wajah2 kesayangan mama yg cukup manja dgn mama, babah n kakak.... mudah merajuk, agak garang tp lembut hatinya... pandai memujuk n suka nyakat kakak. Adam (panggilan kat umah)... rapat sgt dengan tok & wan dia...ye lah sbb mak ngn abh aku yg jaga dia n kakak time aku kuar keje.... Insyallah pas aku pindah nnti, aku still nak mak n abh aku tolong tgkkan deme sbb aku x yakin langsung nak antar nursery... selagi mak n abah aku kuat, aku x nmpk yg deme x mo jagakan. Lagipon anak2 aku dh besar... kakak dah leh urus diri, pas mandi ... dia leh amik baju sdri, pakai n bersiap... syukurlah!!


Time ni Zikry nk ikut gak aku semayang...tp dia tau dia x leh pakai telekung... adalah kopiah yg Wan beli kat Mekah dulu...padan jer ngn dia...


Ensem tak hero aku??? Rambut bukan main tercacak...hehehehe...tu keja mama dia laaaa!!

Dia suka sgt pakai topi Mickey ni... pastu senyum control macho...heheheheh..





Mama...ensem tak adik posing mcm ni???? Sebenarnya pic ni kat L'kawi...masa ni dia baru bangun tido...penat kot main pantai seharian dgn kakak. Bangun jer...muka ceria siap senyum kat mama... Mama x leh tgk adik senyum camni...cepat jer mama snap pic adik...

Khusyuk toii kalo dpt belek hp mama... mcm2 dia ubah...satgi wallpaper ilang...ringtone x sedap... tekan itu ini. Babah selalu marah mama biar anak2 men hp...


Tgk laaa... kalo dpt hp mama, meleret senyum...cuba rampas blk...sah & sahih ngamuk sakan. Silap2 aku kena debik ngn dia...

Budak ni dok dlm khemeh masa aku pegi picnic ujung minggu lps... nnti aku upload pic kat sana. Sbb dia takut ngn ombak bila dtg dekat...bek dia usha dr dlm khemah...hehehehe.. sabar je aku tau!!!

7 comments:

Rafizah Nordin said...

epi belated beday to adam zikry...semoga menjadi anak yg baik hari ini,esok dan selamanya...

mmg cumey...manis tul senyumnye tu...

iera_ayen said...

tq aunty fiza...

cumey ke kita??

saveme_zero said...

epi sebeday adam zikry.
mcm muka ko la ira...sebijik.

MUMMY ILA said...

epi befday sayang....

semoga jd anak yg baik & soleh..

beso dah dia. nampak dah leh jd abang :))

Nur Syafawati said...

apie beday to u adam zikry!!!!betul kate sue..muke anak jantan ko sebijik muke ko kak irma..manis je...kahhhh

FaizAmYAirieL said...

happy birthday to u adam zikry..manis towl senyuman anak teruna ko tu..ehehee..smg jadik anak yg baik n cepat2 dapat adik k..ehehe

ai said...

EPI BESTDAY ZIKRY!!!!

Semoga menjadi anak yg soleh k..bila la nk dapat jumpa ngan Opet ni kan? huhuhu...

~pacak ooo rambut dia!