CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Snag a button

Sila letakkan URL anda supaya mama boleh terjah...

Tuesday, July 7, 2009

NuR aLiA InsYirAh

Bila mama tengok pic dlm koleksi folder pc mama...mama senyum je tgk kakak dah makin besar. Skang makin nak bergaya & melawa... tok kata kakak macam mama masa kecik dulu...hehehehe.
Mama saja jer wujudkn entry ni sbb nak tgk wajah2 anak dara mama ni, dah 4 thn pon kakak yer... moga menjadi anak yg solehah yer sayang!!!


Tok wan yg potong rambut kakak tu sbb kakak x bg tok sikat @ ikat rambut tu... biar pendek lagi kemas...

Cantek tak kakak pkai baju kurung??

Senyummmm.... teddy bear mesti pegang yer!!

Syok jer naik menatang ni...ada spring.

Tgk tu... posing mcm tu sekali. Tangan cekak pinggang lagi. Hehehehe... anak mama!!!

Rindu pulak kat rambut kakak masa panjang mcm ni... bila kena ikat baru la nmpk comel..tp kakak x suka org men rambut dia...


Yehaaaaaaaaaa... syok betoi la.





7 comments:

fazilzura said...

kak .. lama x dgr kabo akak ..
sihat ke?

alia dh beso dh yek.. dh bley di harap tu ..
posing cm ala2 mama dia

Bed said...

mmg pandai bergaya anak akak ni.....
like mother like daughter lah kak..

el said...

sejibik muke ko ira..hehehe

FaizAmYAirieL said...

mmg comey dan lawa anak dare ko kak...cube ko letak pic ko mase kecik dgn pic die mase kecik..same x? ehehee

nasz said...

skjp je dah besar

iera_ayen said...

zura ~ akk sihat, semua pon ok cuma akk bz sket & serabut pala kejap...

bed ~ agknya akk dulu pon mcm ni kot...hehehe

el ~ ye ke muka aku...semua kata muka babah dia.

paeh ~ nak kena korek album lama ler..pastu scan dulu...maklumlah zmn batu.

nasz ~ kejap jer rasa masa tu berlalu...

c a b b i e n a said...

da besar ank2...
sekejap je ms berlalu...