CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Snag a button

Sila letakkan URL anda supaya mama boleh terjah...

Monday, April 6, 2009

YaNg aMat InDAh...

Dlm byk2 koleksi pic yg kita ada.. mesti ada pic yg bg korang amatler berharga n sweet sgt kan.. Kat bwh ni semua yg special bg aku...
Pic kami anak banak ni aku wat wallpaper kat pc aku di ofis.. asal aku bukak pc jer nmpk muka abe aku...heroin n hero aku yg wat aku selalu senyum....rindu sgt nak blk umah.

Aku amat suka pic ni... yg tengah tu jd rebutan deme berdua. Sonok sgt tgk pic ni..hepi je deme 2 org ni.

Tgk... sorang nak menulis sorang lg geget pensel... Tp kalo kakak menulis dia pon menonggeng gak menulis... mewarna ntah apa2... abis buku kakak. X pe lah adik oiii... kakak syg bangat kat adik, marah mulut jer... x penah nak pukul adik wpon selalu sgt kena tarik rambut dgn adik.


Yg ni pon aku suka sgt... melihat dua2 badik ni senyum ... rasa mcm sentiasa senyum kat aku. Makin rasa nak jer lari balik... peluk deme puas2... huhuhu!!!!




5 comments:

*HeRdA* said...

waaa..besor tul teddy tu..hehe..best tu nk gomol leh..hehehe

ai said...

meh bagi aku yg encem tu! bior kau meroyan..keh keh

eLYies said...

mak aiih..besonya teddy bear....2 kali ganda dr bdn kakak dan zikry...hehehhee

fazilzura said...

DAKU SUKE BEAR TU >..
dh lama x gomol2 bear beso tu..

Yusoff Zaky Omar said...
This comment has been removed by a blog administrator.